Branky: 11´ Klimeš z pen., 39´ Žáček, 61´ Chalabala, 88´ Mudruněk – 44´ Doubek
Sestavy a hodnocení utkání:
Slatina:
Petrík – Nedoma, Shromáždil (84´Moravec), Žáček, Michalec, Cimbálník (74´Mudruněk), Unzeitig, Nos, Koš, Chalabala, Klimeš (88´Kodras)
Znojmo:
Papai – Kafka, Kubošný, Bálka, Ostrý, Doubek (81´Samek), Fryš (65´Dušek), Dufek, Németh, Procházka, Vašíček (71´Železný)
Trenér Jarda Ludvík
Konečný výsledek dnešního utkání je opět hrozivý a něco tady vysvětlovat nemá opravdu cenu, protože kdo to utkání osobně neviděl, tak stejně neuvěří.
Pokud se nedokážeme soustředit celý zápas, pokud budeme pořád dělat hrozivé a naprosto zbytečné individuální chyby, tak budeme za tyto chyby nadále trestáni brankami. Jestli stále nedokážeme změnit svoje myšlení a svůj přístup ke hře kolem a uvnitř vápna, tak branky střílet nebudeme. Nedokáži pochopit, jak rozdílná dokáže být naše hra na soupeřově polovině proti naší hře v blízkosti a uvnitř vápna…proto toto utkání dopadlo jak dopadlo. Stejně jako předešlé… To je hlavní problém, který toto mužstvo má a který nechce změnit. V tomto prostoru opustí všechnu tu cestu, chuť a dřinu, kvůli které se tam dostali a začnou si dělat to svoje, protože oni jsou fotbalisti a nepotřebují radit. Nemají důvod se pořádně soustředit a svoji hru zjednodušit. Strašně mě to mrzí, že mně v tomto případě nerozumí, ale asi jim to nedokáži vysvětlit. Ale třeba mě jednou pochopí, či snad dokonce poslechnou a já tomu prostě věřím. Věřím tomuto mužstvu! Ale o mou víru vůbec nejde, jde jen o to, aby kluci věřili v sebe, hlavně aby věřili v sílu svého kolektivu. Fotbal je kolektivní sport a všichni v týmu se navzájem potřebují. Takže nejde o to, že někdo udělá chybu a dostaneme z toho branku, nejde o to, že někdo nepromění tutovku a nevstřelíme tak branku. Jde jen o to, pochopit….“ MY jsem udělali chybu, MY jsme neproměnili tutovku“ a jestli se ještě něco stalo, tak za to můžeme MY“. Pokud se nám nepodaří zvládnout toto těžké období tímto přemýšlením, tak nemáme šanci. A toto si musí každý uvědomit sám za sebe.